KANONKUL!

idag har jag varit i stallet,
jag har varit lite försyld de senaste dagarna men det gick bra ändå :)
Jag red I T-SHIRT (!!) idag :D
Sjukt skönt :P men... jag har inga bra ridhandskar... har bara ett par fodrade vinter ridhandskar :/
det var inte så skönt att rida i däremot...
Det gick suuper idag :D
det känns som om det bara går bättre och bättre för mig och Hillevi nu :)
I början så ville hon inte riktit gå ner i form... kanske var jag som inte tog tillräkligt mke men ändå,
Sen gick det bättre och i galoppen så gick det också jätte braa :D
jag är värkligen nöjd med dagens ridpass!
Sen när jag skulle fylla på hö var jag något otroligt trött,
när jag skulle sykla hem så typ cyklade jag i värsta låga tempot och i minsta lilla uppförsbacka ledde jag cykeln.
när jag kom hem så badade jag, efeter det läste jag lite och sen la jag mig och vila för jag va så himmla trött,
haha jaja sånna dagar har man ibland :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0