Jag hatar pollen :(

Hejhej.
Jag är björkpollenalergicker, ganska "starkt" eller vad man ska säga.
Om jag sminkar mig på morgonen så är det borta efetr halva dagen efetersom att det kliar så mke i ögonen.
Och jag bara gnuggar och det blir vått så allt bara försvinner...
uch det är så jobbigt.
Menmen det får man leva med :'(
Idag har jag iallafall varit och klippt mig, valde att klippa typ aa vad kan det vart?
typ 10 cm elelr nått sånt, det är sjukt skönt att ha kortare hår :)
fast det är ju jortfarande inte kort det är ju nedanför axlarna för jag hade ganska långt innan :P
Me förut såg det helt weird ut när jag hade hög toffs för att håret var för långt men nu ser det fint ut ahaha xD
hah trök inlägg som inte är hästrelaterat men ni får stå uuuutt :)

Kommentarer
Postat av: Evike

Jag har ju också pollenallergi (det vet du kanske?), så jag sminkar mig inte alls på våren. Lite tråkigt faktiskt... Men var glad att du kan njuta av ett äpple när du kommer hem från skolan iaf... Somliga har inte sån tur :/

2011-05-06 @ 17:34:13
URL: http://evike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0